ISH 2021 se už kvapem blíží, jeho digitální verze proběhne ve dnech 22. až 26. března! Jak bude vypadat digitální formát, jakou přidanou hodnotu nabízí a jak se mohou vystavovatelé a návštěvníci zúčastnit?
Přední světový veletrh pro vodu, vytápění a klimatizaci se bude pro letošní ročník rozvíjet digitálním směrem. Wolfgang Marzin, prezident a generální ředitel Messe Frankfurt, říká: „V posledních týdnech jsme velmi tvrdě pracovali na tom, aby se ISH 2021 stalo hlavní platformou pro obchod a šíření znalostí v oboru. Pokud není možné uspořádat fyzickou událost ve Frankfurtu, jednoduše přeneseme ISH k lidem domů a zaměříme se na to, co umíme nejlépe: spojit poptávku a nabídku, zprostředkovat znalosti, generovat nové impulzy a řešení.“

V nabídce jsou pro vystavovatele tři balíčky, každý s řadou různých funkcí. Messe Frankfurt myslí i na mladé inovativní společnosti, pro které existuje speciální Start-up balíček. Všechny balíčky obsahují atraktivní možnost produktových prezentací, funkci chatu a videohovorů, kterou mohou vystavovatelé použít ke komunikaci se zákazníky. Nejdůležitější funkce je bezpochyby inteligentní navazování obchodních kontaktů podporované umělou inteligencí k získání potenciálních zákazníků.
Mimo těchto digitálních funkcí budou pro všechny k dispozici živé přenosy a záznamy z vybraných částí programu, stejně jako systém schůzek pro online setkání s vystavovateli. Během akce budou všechny funkce nepřetržitě k dispozici, ve všech časových pásmech po celém světě. To dává návštěvníkům šanci těžit ze všech přednášek, produktových prezentací a speciálních přehlídek bez ohledu na čas a místo.
Jedním z klíčových témat veletrhu bude Green deal, o němž se bude diskutovat v energetické sekci ISH digital 2021. Budou zde ukázána také řešení a systémy vytápění, které rozhodujícím způsobem přispívají k dosažení cílů v oblasti klimatu. A v tomto rámci se bude ISH Technology and Energy Forum podrobně zabývat současnými politickými trendy na trhu s vytápěním.
Pozornost bude také věnována enormnímu významu ventilačních a klimatizačních zařízení, zejména s ohledem na probíhající pandemii Covid-19. Ventilační technologie může pomoci snížit a filtrovat koncentraci koronavirových aerosolů neustálým vyměňováním vnitřního vzduchu s čerstvým vzduchem, a tím výrazně snížit riziko infekce.
Vodní sekce se tematicky zaměří na hygienu pitné vody a trend hygieny v koupelně. S povrchy odolnými vůči nečistotám a bakteriím, bezdotykovým provozem a hygienickými elektronickými bidety představuje sanitární průmysl chytrá řešení, která splňují rostoucí hygienická očekávání – ať už jde o hotelové koupelny, veřejné toalety nebo koupelnu ve vašem domě.
Pop up my bathroom se věnuje dlouhodobým trendům v designu koupelen. Tři trendy, které budou mít v nadcházejících letech trvalý vliv na design a konstrukci koupelen, představí právě na ISH. Jsou to Smart Bathroom, Green Bathroom a Living Bathroom.
„Víme, že každá společnost má vlastní, individuální a profesionální prezentaci. ISH digital dává všem společnostem a všem zájemcům příležitost setkat se nezávisle na státních hranicích a navázat tak nové kontakty – takovou příležitost nenajdete nikde jinde,“ říká Wolfgang Marzin, prezident a generální ředitel Messe Frankfurt.
Podrobné informace o ISH digital najdete na www.ish.messefrankfurt.com.